Régóta tartogattam azt az 58-as, eredetileg PUCH kerékpár vázat, melyből ez a bringa készült.
A vételkor a nagyon szépen muffolt csőcsatlakozások fogtak meg a leginkább, no meg az, hogy a váz valóban verseny bringához készült - annak megfelelő vázgeometriával - és így nem csúfítják el a sárvédőtartó lemezelések és egyeb behegesztések sem a letisztult formákat.
A homokszórás, majd szinterezés után szinte csupa új alkatrészeket használtam fel, csak a kormánystucni és a nyercső az eredeti, a japán szabdonfutó mellett - ezeket nem lett volna szabad kicserélni - továbbá az első villa került át egy másik bringából, színvilágával fiatalos lendületet adva az egész bicajnak. (Az eredeti villa is meg van fehérre szinterezve.)
Új alkatrészek:
- felnik és agyak a küllőzettel együtt, tömlővédő szalagok, belsők / 28x622-es külsők, 110.5-ös monoblokk, lánc, hajtómű, pedálok, kormány, nyereg, fékkarok, féktestek, bowdenezés, csavarok, stb.
Számomra nagyon kellemes és komfortos benyomást tett az elkészült kerékpár - és ezt most nem "marketing elemnek" szántam. Minden elkészült bicaj igazi próbája az első kör. Van olyan ami nekem "kevésbé jön be" - talán egy túl nagy villaszög, vagy egyéb geometriai részlet miatt - és van, hogy egyből jól érzem rajta magam.
Persze mindezek nyílván az egyéni adottságoktól is függenek, mint magasság, lábhosszúság, megszokás, stílus,stb....
Az esetleges elírásért felelősséget nem tudunk vállalni.
A weblapon található árakról kérjen pontosítást!